روزهایی که می روند...
روزهایی که می روند...

روزهایی که می روند...

خاطرات من

من یک زن هستم....

روز برخلاف همیشه زیاد پست گذاشتم. راستش علت این پستم این لینک است  

« اگر شما زن هستید



همسرم بارها درمورد این موضوع با من صحبت می کرد . حتی از همکارایی اسم می برد و ازم می خواست روابط کاری ام را باهاشون حداقل یا حتی صفر کنم . خیلی وقتها ازش رنجیدم دعوا کردم توهین کردم و بارها گفتم تو خودت مشکل داری که بقیه رو اینجوری می بینی ولی ...

بخصوص این که به خاطر خصوصیتهای مردادی بودنم همیشه خودم را مثل مرد می دیدم ولی ایا واقعا بقیه هم منو مرد می دیدن؟؟؟؟

واقعا حس می کنم راست گفته وقتی به رفتارها (امروز واز زاویه این لینک بالا) نگاه می کنم می بینم متاسفانه ادما غیر انسانی تر از ان هستند که باید باشند . خوی وحشی در خیلی انسانها بیداد می کنه متاسفانه.

 

حتی از اینکه وبلاگ برای کلاس درست کرده بودم به قدری ناراحت شد که من کلا حذفش کردم . نظرش هم این بود که وبلاگ کلاسی باعث می شه به تو ایمیل بزنن یا هی باهات در تماس باشن راست می گفت ما خودمون کم با این وبلاگ نویس جدید کلاسمون درارتباطیم؟؟

وای که زن بودن چقدر کارسختی است....

چندوقت پیش یکی از همکاران برای کاری را انجام داده بود . (غیر کاری) انقدر همسرم ناراحت شد که یک شب نیمه شب منو بیدار کرد و ازم خواست اگر کاری دارم که خودش می تونه برام انجام بده به کس دیگه ای نگم . من اون موقع ناراحت شدم ولی الان واقعا ازش متشکرم هم از اون هم از آنا آریان عزیز به خاطر این پست جالبش .

دید من عوض شد . بدبین شدم ولی بدبینی بهتر از بی ابرویی است . اینطور نیست ؟

نظرات 2 + ارسال نظر
mehrab چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 13:54 http://mehrabkamali.blogsky.com

salam dooste aziz
hamsare badbini darid
ma nagozirim az dashtane rabete
mage mishe too jamee zendegi konim va rabete nadashte bashim
mage too ghar zendegi mikonim?

movafagh bashid

جالبه من خودمم اول فکر می کردم بدبینی همسرم باعث این حرفا می شه ولی دوست عزیزم اون لینک رو بخون نمی دونم چرا تاثیر عجیبی روی من گذاشت ؟ فکر می کنم حق با همسرم است.

بی ربط یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 08:54 http://idleuser.blogfa.com/

سلام
با هاتون موافق نیستم.
به نظرتون، منصفانه، چند درصد مردا چنین ویژگی دارن؟

نمی دونم ولی الان که دقیق می بینم حس می کنم خیلی از مردا مشکل دارن حالا نمی گم جنc ولی از بعضی رفتارا لذت می برن وگرنه چه دلیلی داره یه ادم متاهل با اون سن و سال به من متاهل متلک بندازه یا به اون خانوم دیگه ؟ جر این که می خواد خودشو مطرح کنه والبته دافعه ایجاد کنه چیز دیگه ای براش داره؟
متاسفانه جامعه بدی است . من نمی گم همه ولی خیلی ها اینطوری ان و البته احساس می کنم همسر خودم جز اون اقلیت است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد