روزهایی که می روند...
روزهایی که می روند...

روزهایی که می روند...

خاطرات من

سلام دوباره...


این روزها نسبتا خوبم

یه دوره کلاس ایروبیک تموم شده و الان به اغفال یکی از فامیلا زومبا می رم .

مربی ایروبیکم و محیط اون باشگاه را بیشتر دوست داشتم.

مسیر باشگاه ایروبیک به من نزدیکتر بود پیاده هم می شد برم . زومبا را باید با اژانس برم

به پسرک قول داده بودم گچ پاش که باز شد ببرمش باشگاه نزدیک خودم ثبت نامش کنم اونوقت با نامردی باشگاهم را عوض کردم ...

شاید زومبا را نرم دیگه . همون ایروبیک رو برم .

شاید هم پسرک را روزهای فرد ثبت نام کنم و به قول خواهری فقط ببرمش و بیارمش

به قول خواهری شاد شدم

دارم رو مغز خواهری راه می رم بیاد اینجا پیشم . خداکنه بیاد

از روزی که تصمیم گرفتم شاد باشم هی به مجالس شادی دعوت می شم

امشب می خوام برم تولد سورپرایزونه یه دخترخانم 23 ساله کادو چی بگیرم خوبه؟؟؟

فرداشب هم عروسی یکی از همکاران سابقه که دوست خیلی خوبی هم هست . انقدر دختر خوبی است که نگو انشالله خوشبخت شه . خداشوهرش را خیلی دوست داشته و من اینو مطمئنم....



پ ن : دقت کردین چندروزه خبری از قوم الظالمین نیست؟؟؟؟؟

چرا به نظرتون ؟؟؟؟

درتدارک قشون هستن برای حمله به من؟؟؟؟؟؟

نظرات 6 + ارسال نظر
ماهی سیاه کوچولو سه‌شنبه 21 مرداد 1393 ساعت 10:43

من عاشق چیزای کوچولوم مثه سکه
زومبا بهتر از ایروبیکه

یادم باشه برات سکه بگیرم
راستش خودمم نظرم همینه یا شاید پولش یا کارت هدیه
دیشب رفتم کلی مغازه های لباس فروشی را بالا پایین کردم پیرهنهای کوتاه حریر خوشگلی داشت انقدر دلم می خواست براش بخرم قر بده باهاش ولی گفتم شاید خوشش نیاد مدلشو یا رنگشو نپسنده واسه همین شاید پولش را دادم بهتر است . بیشترهم به دردش می خوره . نه؟؟؟
چرا زومبا بهتره ؟؟؟؟؟

alee سه‌شنبه 21 مرداد 1393 ساعت 14:10

khushhalam ke khubi por enerzhi hasti va shadi midunam ke miduni hamishe adamayi hastan doremun ke mese marg mimonan hameye enerzhio shadio rohemono migiran ama ma gonde tar az inayim ghavitarim yadet bashe khoda midune hadde taghatemuno o mide

اره درسته
من دورم از این ادما پر شده
هفته پیش خیلی بهم سخت گذشت از این همه انرژی منفی می تونی بخونی . حس بدم تو تک تک کلمه هام هست . ولی بلند شدم . نذاشتم ضربه فنی ام کنن .
الان خیلی بهترم خیلی خوبم و می دونم باید بهتر هم بشم
خدا مهربوتر و بزرگتر از این حرفاست

ماهی سیاه کوچولو سه‌شنبه 21 مرداد 1393 ساعت 14:29

فقط دوستای نزدیکم کادو بخرن خوبه دوست دارم بقیه پول بدن:))
ایروبیک بدنو شل میکنه
به نظرم با توجه به استرس هایی که دارین زومبا برین...
یه چیزی بگم؟چرا استرسو جذب میکنین؟پ ن منظورمه

منم پول دادم
جدا؟ نمی دونستم ولی واقعا وقتی ایروبیک می رفتم بدن درد می شدم درحد تیم ملی...
باشه دلم ایروبیک رو می خواد به خاط محیط و مربی اون باشگاه ولی زومبا می رم
راست می گی باید حذف شه...

سپیده سه‌شنبه 21 مرداد 1393 ساعت 23:10

۱- خوشحالم روزات خوبه رها جان
۲-ورزش و رقص خوبه.حالا چه زومبا چه ایروبیک
۳-دعا میکنم خواهری به سلامتی و دل خوش بیاد پیشت عزیزم
۴-انرژی مثبت بدی و شاد باشی شادی و خوبی هم دریافت میکنی عزیزم
۵-لباس و یا کتاب خوب و یا فیلم خوب
۶-دعا میکنم همه دخترا خوشبخت و سلامت باشند.
۷- حتما قوم الظالمین در تدارک یک لشکر کشی و جنگ بزرگی هستند و دارند نیرو و آذوقه جمع میکنند.حالا جدا از شوخی آرزو میکنم به قوم الرحمان تبدیل بشن.
میبوسمت و مواظب خودت باش عزیزم

مرسی سپیده جان
اره دلم براش تنگ شده دلم می خواد بیاد باهم بریم گردش
اره کارما درست عمل می کنه
پول دادم راستش
انشالله
شک نکن ... عمرا اینا الرحمان بشن بعد الرحمان کجا بره؟؟؟؟
فدای تو ممنون منم می بوسمت

alee چهارشنبه 22 مرداد 1393 ساعت 13:06

گاهی گمان نمی کنی ولی خوب می شود

گاهی نمی شود که نمی شود که نمی شود

گاهی بساط عیش خودش جور می شود

گاهی دگر، تهیه بدستور می شود

گه جور می شود خود آن بی مقدمه

گه با دو صد مقدمه ناجور می شود

گاهی هزار دوره دعا بی اجابت است

گاهی نگفته قرعه به نام تو می شود

گاهی گدای گدایی و بخت با تو یار نیست

گاهی تمام شهر گدای تو می شود…

گاهی برای خنده دلم تنگ می شود

گاهی دلم تراشه ای از سنگ می شود

گاهی تمام آبی این آسمان ما

یکباره تیره گشته و بی رنگ می شود

گاهی نفس به تیزی شمشیر می شود

ازهرچه زندگیست دلت سیر می شود

گویی به خواب بود جوانی‌ مان گذشت

گاهی چه زود فرصتمان دیر می شود

کاری ندارم کجایی چه می کنی

بی عشق سرمکن که دلت پیر می شود

نیلو پنج‌شنبه 23 مرداد 1393 ساعت 11:12

رها جون عدم حضور قوم الضالمین آرامش قبل از طوفانه مواظب باش هااا

اوووف سوسک شن الهی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد