روزهایی که می روند...
روزهایی که می روند...

روزهایی که می روند...

خاطرات من

من و خواهرم ...


یه جورایی امروز دلم گرفته ....

شاید به خاطر اینه که همسری نیست ...

نه به خاطر اینه که خواهری دیروز دپرس بود...

براش تو محیط کارش مشکل پیش اومده و بابا به روش خودشون می خوان حلش کنن ....وااااای ....

منم دلم می خواست اگر کمکی از دستم بر بیاد کمکش کنم ...

ولی ...

حس می کنم دلش نمی خواد من از مشکلش بدونم ...

یه جورایی می فهمم داره منو می پیچونه ... خواستم سر صحبتو باهاش باز کنم می گه حوصله ندارم رها...

دلم نمی خواد چشمای گریه کرده اش رو ببینم

خدایا خودت کمکش کن . من که نمی دونم چه اتفاقی افتاده و چی به چیه خودت مشکلات را از پیش پاش بردار تورو به حق امام غریب شهرم قسم می دهم تنهاش نذاری

دوستان اگر اینجا رو می خونید لطفا یه آمین برای رفع مشکل خواهرجونم بگید .

خواهری کاش اونقدر به هم نزدیک بودیم که تو سرت رو روی پای من می گذاشتی و برام از مشکلاتت می گفتی حیف که اختلاف سنی و راه دور بین ما فاصله انداخته ... حیف ...

ولی

من دوستت دارم . خیلی زیادتر از اونی که فکر کنی و دلم می خواد هرچه زودتر مشکلت رفع شه تا باز تو از ته دل بخندی ...

خداکنه هیچ وقت هیچ وقت دیگه اشکهات راهی به بیرون پیدا نکنن....

نظرات 4 + ارسال نظر
نیلو سه‌شنبه 11 شهریور 1393 ساعت 08:37 http://niloo92.persianblog.ir/

اقا در راستای اون چالشه من یک کتاب به همسر جان دادم بلکم از دست اون بار همیشگیش (تی وی )راحت شیم
ایشالله که هر چه زودتر مشکلات حل بشن و بازم رهای شاد و شلوغ رو داشته باشیم

ای ول نیلو جان
حالا راستش رو بگو کتاب چگونه همسرخوبی باشیم یا چگونه یه شوهر نمونه باشیم و اینا که نبوده
ممنون از اینکه تو چالش ما شرکت کردی خودت هم 5 نفر رو دعوت کن ..
متشکرم دعا کن لطفا

ماهی سیاه کوچولو سه‌شنبه 11 شهریور 1393 ساعت 09:14

مشکلش حل میشه نگران نباشین

مرسی ماهی جون

برنا سه‌شنبه 11 شهریور 1393 ساعت 10:26 http://www.newday2014.blogfa.com

سلام
خواهش میکنم...
حالا چرا اینقدر به رشته ی من گیر داده بودین؟
امیدوارم مشکل خواهرتون هم حل بشه و زودتر حالشون خوب شه.

سلام
نیست که فکر می کردم خانوم هستید می خواستم اگر هم رشته ایم ازتون کمک بگیرم تو پایان نامه و اینا
ممنون

..مونیکا. چهارشنبه 12 شهریور 1393 ساعت 14:44 http://sunshine71.blogfa.com

slm , man ham kheili vaqt'ha dust daram dalile narahati khaharam o bedunam vali un ta nakhad , sohbat nemikone ...
Ishala hal beshe moshkelesh :)

سلام . ممنون براش انرژی مثبت بفرستید لطفا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد