روزهایی که می روند...
روزهایی که می روند...

روزهایی که می روند...

خاطرات من

عید امسال

ماجراهای سفر پارسال رو یادتونه که ؟ همون که قرار بود جنوب باشه بعد شد هر جا من بتونم جا رزرو کنم و اخر سر چون من نتونستم جا بگیرم خاندان شوهر خودشون بدون ما رفتن چابهار؟ تا روزهای اخر عید هم مونده بودن .

حالا امسال من دلم یه خرید حسابی می خواد خیلی هم روی حقوق اسفند و پاداش آخر سال و اینا حساب باز کردم که یه قرونش رو ندهم به قسط و همه اش رو ببرم با دل شاد خرید کنم . دلم می خواست با تور بریم کیش ولی وقتی تفاوت قیمتهای بهمن و عید را می بینم به نظرم دیوونگی است که ادم پاشه عید بره کیش خوب می ذارم یه وقتی می رم که حداقل پول برای خرید بدهم نه تور و اینا...

خلاصه که تصمیم گرفتم بریم قشم و بندرعباس . برای مهمانسرا که هماهنگ کردم گفتن پره عین بادکنک بادم خالی شد . برای همین شمال رو هم رزرو کردم . خلاصه بعد از دوندگی های زیاد بندرعباس هم درست شد . الان هم می تونم برم بندرعباس هم رامسر(البته بدور از چشم خاندان شوهر )

اصلا هم دلم نمی خواد تا لحظه آخر بگم که کجا دارم میرم . راستش از اخرین سفر با خانواده خودم هم خاطره خوشی ندارم . اتفاقاتی افتاد که پشت دستم رو داغ کردم دیگه با کسی سفر نرم . خاندان شوهر هم که تکلیفشون معلومه ...

دلم یه خرید حسابی می خواد . از همه چیز برای خودم وبچه ها و خونه . دعا کنید به خیر و خوشی بریم و برگردیم و حال جسمی منم خوب باشه بتونم از پس پیاده روی و اینا بربیام ...

خونه تکونی هم نکردم . تصمیم دارم از امروز یه کم خونه تکونی کنم

نظرات 1 + ارسال نظر
سپیده سه‌شنبه 19 اسفند 1393 ساعت 16:20

سلامممممممممممممممممممممممممممم
انشالله یه مسافرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت توپ میری و حسابی هم بهت خوش میگذره عزیزم.
و اماااااااااااااااااااااااا ایمیل
من خودم بچه خیلی دوس دارم و دوس دارم ۴ یا ۵ تا بچه بیارم البته اطرافیان میگن تو ۱ دونه اشو بیار بعد واسه دومی ببینیم بازم همین نظر رو داری
من نمیدونم چند ماه هستین ولی حتما باید ماه های آخر باشین که دیگه نمیتونین کاری کنین و قصد دارین به دنیا بیارینش.
خب ۱۰۰٪ واسه شما که نه قصدشو رو داشتین و نه علاقه باید خیلی این خبر شوکه کننده بود و شما خیلی خیلی اذیت میشین.
با توجه به اینکه دوفرزند هم دارین مشغلتون خیلی زیاد میشه.
خب حالا این اتفاق افتاده و با دل و جوون باید پذیرای این موجود دوست داشتنی و کوچولو باشین.
انشالله قدمش خیره واستون و سالم به دنیا میاد.
فقط چند تا سوال؟
همسرتون هم راضی نبودن؟
واکنش بچه ها چی بود؟
کوچولوی هنوز به دنیا نیومد دختره یا پسر؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد