روزهایی که می روند...
روزهایی که می روند...

روزهایی که می روند...

خاطرات من

قسمت دوم سفر

اول من رفتم وارد خوابگاه شدم تا به حساب خودم ارزیابی کنم چجور جاییه.... که چشمتون روز بد نبینه . یه جای بزرگ ولی با امکاناات ابتدایی . میشه گفت همه چیز داشت . هیچی نداشت . بوی نم عجییبی هم می اومد . با خودم گفتم شاید بشه تمیزش کنم و بوی نم رو من حساسم می فهمم . ولی ... درکل دوساعت هم توی اون مهمانسرا نموندیم با همسری تصمیم گرفتیم بریم سمت قشم و اونجا یه جایی رو بگیریم . وسایل را برداشتیم و توی ماشین گذاشتیم . بدون اینکه مدارک شناسایی منو پس بگیریم راه افتادیم سمت قشم . توی راه یه رستوران ایستادیم و نهار خوشمزه ای خوردیم . یکی از ملاکهای من برای انتخاب رستوران توی شهرهای دیگه شلوغ بودن اون رستورانه . کلا جایی که ببینم شلوغه مطمئن می شم غذای مطمئنی داره که حداقل روی دستش نمی مونه و مونده نیست . خلاصه بعد ازنهار به سمت بندر پل حرکت کردیم و ساعتها توی ترافیک اسکله موندیم تا با ماشین بریم قشم . دیگه عصر شده بود که رسیدیم قشم و قشنگترین قسمت سفر روی لندی گرافت بود که خیلی خوب بود و حرکت ارام روی ابها لذت بخش بود . عالی عالی.توی راه کلی برگه های تبلیغات فروشگاهها و هتلها و اینا رو گرفتیم که خیلی به دردمون خورد . اول به درگهان رفتیم اونقدر شلوغ بود که انگار تمام مردم اومدن اینجا . خلاصه جایی پارک کردیم ورفتیم وارد یکی از پاساژها شدیم . دیگه از اینجا تا اخر سفر پاساژ گردی بود و خرید درمانی ای حال می داد. البته با وضعیت بارداری من و دخترک کوچیکی که زود خسته می شد . واقعا کار شاقی بود ولی خیلی خوش گذشت خیلی خیلی خوب بود. و بعد از خرید و گشت و کذار باز سفر روی خلیج همیشه فارس خیلی زیبا بود . من و بچه ها از اون قسمت سفر خیلی لذت می بردیم . عالی بود.

دیگه ظهر روز پنجم بندرعباس را به سمت کرمان ترک کردیم با کلی خاطره خوب . و شب رسیدیم .

شب توی کرمان دنبال فست فود شلوغ می گشتیم تا برای شام غذا بگیریم به همسر می گم توی این خیابون فقط چیزهای حال به هم زنی مثل کیف و کفش و لباس هست برو یه جای دیگه ...

دیدم نیشش تا بناگوش باز شد و کلی خندید . می گه خداروشکر خودت هم حالت به هم خورد .........دی ..........

صبح روز بعد هم به سمت خونه رفتیم و تاشب به باز کردن خریدها و جابجا کردنشون گذشت . 

خلاصه این هم ماجرای سفر ما و نوروز را چگونه گذراندید...

امیدوارم برای همه سال خیلی خیلی خوبی باشه .



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد