روزهایی که می روند...
روزهایی که می روند...

روزهایی که می روند...

خاطرات من

اوضاع من


دیروز آزمون استخدامی بانک سپه شرکت کردم . دعا کنید قبول شم خیالم از کارم راحت شه /اخه من قراردادی ام الان نزدیک 9سال شده/

فعلا اوضاع خوبه مشکل حادی نیست یعنی هست من حوصله ندارم

اگر یه روز گفتم از همسرم جداشدم بدونید نه به خاطر اخلاقهای بدش ، نه خانواده اش ، نه نبودناش و تنهایی هام و نه هیچ چیز دیگه است

فقط به خاطر وایبر است . یکسره سرش تو گوشی اش است با دخترعمه ها و دخترعموها و پسرعموهاش کل کل می کنه و می خنده .

نظرات 1 + ارسال نظر
باران پاییزی شنبه 18 مرداد 1393 ساعت 15:25 http://baranpaiezi.blogsky.com

ایشالا قبول میشی رها.توکل به خدا.
میدونی که زحمتت رو کشیدی بقیه رو بسپار به دستان خداوند

مرسی عزیزم دعا کن دوباره مثل پارسال نخوره تو پرم
البته امسال به شرایط سنی یه شرطی اضافه شده بود که شامل من می شه
ولی یه چیز دیگه بود که دانشجو نباشد حالا من دعا می کنم تا موقع نتایج درس منم تموم شده باشه ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد