روزهایی که می روند...
روزهایی که می روند...

روزهایی که می روند...

خاطرات من

کمک


دوستان کمک لطفا

اونایی که ارشد یا دکترا دارن . می شه به من بگید موضوع برای پایان نامه یا مقاله های دانشجویی رو چجوری انتخاب کنیم . ؟

از کجا باید شروع کرد / لطفا کمکم کنید . استاد فرموده باید مقاله بنویسید!!!!!!!!!!!!!

کمک...

برای خنده!!!!

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

سلام

عید رو دوست دارم خونه تکونی رو نه!!

پارسال خیلی خوش گذشت . خونه مون نو بود خونه تکونی نداشت. ولی امسال

اونوقت این مادرشوور خونه رو برداشته بد می تکونه ها!!!اصلن یه وضعی!!!!

لابد شوهر جان توقع داره منم همونطوری بتکونم !!! خو من نمی تونم که

اوه اوه بدم می اید از کار خونه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

بعد اقا من اینجا از همین تریبون اعلام می دارم که:...............


تمایل داریم تا عید مانکن شیم

کی همراهه ؟؟؟؟

کسی نبود؟؟؟؟؟

رفتیم ها!!!!!

اصلن نیایید خودم تنهایی رژیم می گیرم !!

از امروز شروع می کنیم !!!!!!!!!!

بعدا عکس خوشملمو می ذارم ببینید...

------------------------------

بعدا نوشت: اصلن همه می خوان بی ارادگی منو به رخم بکشن همین الان نوشتم رجیمم ها اونوقت این همکارنیمه محترم دخترشو عروس کرده شیرینی داده ما هم عین خوردیم

بی اراده .....

بازی وبلاگی

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

پیام خصوصی


دوستانی که می گن بلاگ اسکی پیام خصوصی نداره

داره

اون بالا تماس با من هست پیام خصوصی بیده!!!خودم تنهایی کشفش کردم!!!!!!