روزهایی که می روند...
روزهایی که می روند...

روزهایی که می روند...

خاطرات من

کادو های تولدانه ..........

سلام

می دونید من الان حس عذاب وجدان و بدجنسی مفرط گرفتم . چرا ؟ الان می گم

  ادامه مطلب ...

دسکتاپ من امروز ...

این هم از دسکتاپ خوشمل من امروز 29/مرداد /93  ادامه مطلب ...

نظرات درست شد


فکر کنم مشکل نظرات از قالب جینگولی ام بود درست شد نه؟؟؟؟

امروز من


امروز برای من یه روز خاصه

صبح که بیدار شدم تو آینه به خودم سلام کردم گفتم  : سلام عزیزم !!! امروز یه شروع دیگه است اولین روز از بقیه عمرت . هیچکس نمی دونه چقدر عمر می کنه 33 سال از عمرت گذشته و درخوش بینانه ترین حال 33 سال دیگه هم عمر می کنی یعنی الان دقیقا نصف عمر شدی!!!!پس باید باید باید خوش بگذرونی زندگی ات را درست طی کنی خوش و خرم و با ارامش زندگی کنی . باید باید باید مواظب سلامتی ات باشی مواظب دسته گلات باشی مواظب ارامش شون مواظب سلامتشون مواظب طرز زندگی شون تو مسئولی تو مسئولی که بچه هات سخت گرفتنو یاد نگیرن تو مسئولی که بچه هات خوشـــــــــحال زندگی کنن

امروز تو باید خوب خوش شاد سرحال سلامت باشی و همه این حسهای خوب را به اطرافت تزریق کنی

و من به خودم خندیدم به پهنای صورتم خندیدم و تصمیم گرفتم اونجوری زندگی کنم که می خوام نه اونجوری که بقیه می خوان....

خدایا کنارم باش خدایا لحظه ای چشمانت را روی من نبند.

خدایاجونم ....

دسکتاپ من امروز ...

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.