روزهایی که می روند...
روزهایی که می روند...

روزهایی که می روند...

خاطرات من

سلام

عید رو دوست دارم خونه تکونی رو نه!!

پارسال خیلی خوش گذشت . خونه مون نو بود خونه تکونی نداشت. ولی امسال

اونوقت این مادرشوور خونه رو برداشته بد می تکونه ها!!!اصلن یه وضعی!!!!

لابد شوهر جان توقع داره منم همونطوری بتکونم !!! خو من نمی تونم که

اوه اوه بدم می اید از کار خونه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

بعد اقا من اینجا از همین تریبون اعلام می دارم که:...............


تمایل داریم تا عید مانکن شیم

کی همراهه ؟؟؟؟

کسی نبود؟؟؟؟؟

رفتیم ها!!!!!

اصلن نیایید خودم تنهایی رژیم می گیرم !!

از امروز شروع می کنیم !!!!!!!!!!

بعدا عکس خوشملمو می ذارم ببینید...

------------------------------

بعدا نوشت: اصلن همه می خوان بی ارادگی منو به رخم بکشن همین الان نوشتم رجیمم ها اونوقت این همکارنیمه محترم دخترشو عروس کرده شیرینی داده ما هم عین خوردیم

بی اراده .....

نظرات 3 + ارسال نظر
ﺁﺳﻴﻪ سه‌شنبه 22 بهمن 1392 ساعت 11:30 http://a30pa30.persianblog.ir/

سﺨﺖ ﺗﺮ اﺯ ﻛﺎﺭ ﺧﻮﻧﻪ ﺗﺎ ﺣﺎﻻ ﻧﺪﻳﺪﻡ...
اﺳﻔﻨﺪ ﻛﻪ ﻣﻴﺸﻪ ﻋﺰا ﺩاﺭ ﻣﻴﺸﻢ ﺑﺲ ﻛﻪ ﻣﺎﻣﺎﻥ ﻛﺎﺭ ﺭﺩﻳﻒ ﻣﻴﻜﻨﻪ

ﻣﻂﻤﺌﻦ ﻫﺴﺘﻲ ﻭاﺳﻪ ﻣﺎﻧﻜﻦ ﺷﺪﻥ???
ﻭاﻻ ﻣﺎ اﺭاﺩﻣﻮﻥ ﺯﻳﺮ ﺻﻔﺮ ﻫﺴﺖ ﻧﻤﻴﺘﻮﻧﻴﻢ ﻧﺨﻮﺭﻳﻢ ﺟﺎﻧﺎ

اره منم از اسفند و خونه تکونی می شم
اونوقت الان در اراده من شک کردیخودمم شک دارماراده من منفی بی نهایت برای همین اگیزه لازم دالم

.آزی. سه‌شنبه 22 بهمن 1392 ساعت 12:12 http://mylifeiscolored.blogfa.com

خب از اونجایی که ما همزادیم خدمتت عرض کنم منم خیلی از کار خونه بدم میاد

واقعا اخ جون پس این فطرت همه مردادی هاست

نیلو چهارشنبه 23 بهمن 1392 ساعت 08:44 http://niloo92.persianblog.ir/

بیا با هم رجیم بگیریم اونوقت نیلو برای همیشه از صحنه روزگار محو خواهد شد

نه توروخدا اونوقت جواب اقاتونو کی بده؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد