روزهایی که می روند...
روزهایی که می روند...

روزهایی که می روند...

خاطرات من

کمک


دوستان کمک لطفا

اونایی که ارشد یا دکترا دارن . می شه به من بگید موضوع برای پایان نامه یا مقاله های دانشجویی رو چجوری انتخاب کنیم . ؟

از کجا باید شروع کرد / لطفا کمکم کنید . استاد فرموده باید مقاله بنویسید!!!!!!!!!!!!!

کمک...

نظرات 5 + ارسال نظر
نیلو یکشنبه 27 بهمن 1392 ساعت 14:00 http://niloo92.persianblog.ir/

رها جونم موضوع پایان نامه رو یا خودت میدی استاد تایید میکنه ولی بیشتر استاد راهنمات بهت موضوع میده حالا میتونی خودت ارتقاش بدی برای مقاله هم تا تحقیق نکردی و پایان نامه ندادی چه جوری میتونی مقاله بنویسی.معمولا از موضوع پایان نامه حداقل یه مقاله در میاد تازه از درس سمینارت هم میتونی مقاله خوبی بدی

ما که درس سمینار نداریم بعد این استاد ما یه موضوعایی رو می پسنده که بیشتر به کارهای خصوصی می خوره منی که تو کار دولتی ام بهتره درمورد کارم بردارم که باز اونا خوششون نمیاد

سپیده دوشنبه 28 بهمن 1392 ساعت 00:51

سلام
خاموش بودم دیدم موضوع علمی و جدیه روشن شم
خوب حالا موضوع پایان نامه:ببین رها جان من خودم با توجه به شغلم موضوع پایان نامه امو انتخاب کردم.چون کار و رشته تحصیلی من یکی هستش.
اما دوستای ارشدم با توجه به استادی که میخواستن انتخاب کنن و تسلط اون استاد به یکسری از مباحث درسی و با مشورت اون موضوعشونو انتخاب میکردند .خود استاد کمکشون میکرد.
اما مقاله:عزیزم تا شما یه موضوع کلی و پایه رو تو ذهنت انتخاب نکنی سرچ مقاله کار بیجا و بیهوده ای است.
زمانی که از استاد راهنمات و یا حتی استاد مشاورت کمک و نظر گرفتی میتونی واسه فیکس کردن دقیق موضوعت از مقاله استفاده کنی.
اگر دوس داری رشته تحصیلیت رو بگو تا من پرس و جو کنم و چندتا موضوع مرتبط پیدا و پیشنهاد کنم واست.نمی دونم تونستم کمکی کرده باشم یا نه.در هر صورت من درخدمتم اگر کار و کمکی از من برمیاد
موفق و سلامت باشی عزیزم

ممنون عزیزم از راهنمایی ات اره بهت ایمیل می دم
راستی خوش اومدی خوب شد کار جدی شد روشن شدی

رها دوشنبه 28 بهمن 1392 ساعت 22:22 http://psycologistraha.persianblog.ir

خوبی خانوم؟؟؟؟؟؟؟
منکه هنوز به اون مرحله نرسیدم اما برات ارزوی موفقیت دارم گلم

ممنونم عزیزم

.آزی. چهارشنبه 30 بهمن 1392 ساعت 11:29 http://mylifeiscolored.blogfa.com

رها جان
سپیده اگه سپیده مشهد نشین خودمون باشه ماهه ماه.
می تونی رو کمکش حساب کنی

سلام همزاد جونی من نمی شناسمش نمی دونم اونه یانه چجوری بفمم؟؟؟

راضی بانو شنبه 17 اسفند 1392 ساعت 11:03

سلام رها جان ببخش دیر اومدم ... در مورد موضوع پایان نامه و مقاله دوستان توضیحات خوبی دادن ... هر چه سریعتر تکلیف موضوع پایان نامه اتو مشخص کن ... در مورد مقاله هم وقتی موضوع پایان نامه ات مشخص شد بشین تا میتونی مقالات مرتبط رو مطالعه کن ... امیدوارم موفق باشی

سلام به روی ماهت خانومی . خوبی ؟ دخملت خوبه؟ شوهری خوبه؟
عزیزم من که هنور نگرفتم باید چجوری موضوع انتخاب کنم تورو خدا کمک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد