روزهایی که می روند...
روزهایی که می روند...

روزهایی که می روند...

خاطرات من

وایبر لعنتی؟؟؟؟


دیروز صبح تلفن کردم به همسر که برام نوافن بگیره (من میگرن دارم و وقتی سردرد میاد معلوم نیس کی میره)

یادش رفته برای اینکه از دلم دربیاره می گه عصبی که نیستی

گفتم چرا ازدست تو با اون وایبر لعنتی ات خیلی اعصابم خرده اصلا خوشم نمیاد بشینی با دخترعمه هات اینقدر کل کل کنی و بخندی

چطور شد من که با داداشم تاکید می کنم داداشم حرف می زنم ناراحت میشی کسی باید ناراحت شه که خودش بیشتر از هر کسی رعایت کنه . منم حساس شدم روی این وایبر مسخره ات

می گه راس می گی ببخشید باشه دیگه نمیرم وایبر !!!

گفتم نمی خواد نری کمترش کن

دیشب تا اخر شب نرفت وایبر ... اخرشب باز رفته بود و می خندید ... منم ساعت 11 و نیم رفتم خوابیدم ... بلافاصله اومده کنارم دراز کشیده موبایلشم گذاشته روی دراور می گه به برو بچ گفتم خانومم داره چش غره می ره من رفتم... کلی بارم کردن که زز هستی !!!!!

گفتم بده بخونم . داد دیدم راس می گه چیز خاصی نمی نویسه فقط با پسرعموش سر به سر بقیه می ذارم وقتی که هم پسرعموش نیس فقط حرفای معمولی می زنه .... خلاصه مثلا برای اینکه من کمتر حساس شم همونطوری روی تخت درحضور من چت می کرد و خیلی وقتا هم حرفایی که من می گفتم را می نوشت .

مثلا برای اینکه من حساس نشم . خوب منم حساس نیستم (رهای عاشق شوهر !!!! )

ولی خوشحالم که بهش گفتم حرفا در دلم سنگین شده بود.....

نظرات 3 + ارسال نظر
ماهی سیاه کوچولو یکشنبه 19 مرداد 1393 ساعت 10:25 http://1nicegirl8.blogsky.com

چقدر همه مینالن از وایبر و اینا
بزرگا از کوچیکا و کوچیکا از بزرگا
شما هم یه سرگرمی پیدا کنین
همش دارین حرص میخورین چرا؟

منم وایبر دارم ولی اینقدر افراطی باهاش کار نمیکنم. اینا یه گروه هستن از تهران بگیر بیا مشهد بعد زاهدان و اصفهان همه ایران پخشن بعد می شینن باهم کل کل می کنن و بلند بلند می خندن دخترعموپسرعمودخترعمه و اینا منم حرصم می گیره

milad یکشنبه 19 مرداد 1393 ساعت 11:47 http://salibhayekohne.blogsky.com

سلام
چه خوب!
چه خوب شما، چه خوب همسرتون و چه بد وایبر و اف بی و نت و...!

سلام

نیلو پنج‌شنبه 23 مرداد 1393 ساعت 11:08

آفرین رهای عاشق شوهر

عاشق رو خوب اومدی
ولی رها عاشق دیگه نیست ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد