روزهایی که می روند...
روزهایی که می روند...

روزهایی که می روند...

خاطرات من

کمک ؟؟؟


یکی از اقایون همکار از زاهدان برای من و یه همکار خانوم دیگه  و دوتا همکار آقا یه بسته چای اورده .

با توجه به حساسیتهای شوهر من ایا به نظرتون صلاحه من این چای را ببرم خونه؟

ببرم ؟ بذارم بدهم به کسی؟ چکار کنم ؟ 




بعدا نوشتم: خوب من اون چای را نبردم خونه توی کشوی میزم گذاشتم . به زیارت عاشورای اداره می دهمش .

2- نمی تونم کشو را باز کنم عطر چای می پیچه تو اتاق همکارم اخر سر می فهمه که نبردمش خونه . اینم بد می شه ...

نظرات 5 + ارسال نظر
باران پاییزی یکشنبه 19 مرداد 1393 ساعت 11:52 http://baranpaiezi.blogsky.com

رها جان فقط برای تو که نیاورده عزیزم چای رو برای تعدادی از همکاران آورده. به نظرم خیلی رسمی از ایشون قبول و تشکر کن و برای همسرت هم توضیح بده که فقط این چای خاص تو نبوده. بالاخره بعد ده سال زندگی مشترک اخلاقاتون که دست هم اومده.
دم کردی چای رو نوش جانت. به یاد من هم باش. کلن کسی بهم چایی سوغات بده استفاده می کنم اساسی اونم با خرما

نمی دونم حساسیتهاشو که می شناسی باران جان

ماهی سیاه کوچولو یکشنبه 19 مرداد 1393 ساعت 12:45 http://1nicegirl8.blogsky.com

به چایی حساسیت داره یا اقای همکار؟

به اقایون کلن ...

سپیده یکشنبه 19 مرداد 1393 ساعت 13:59

من حاضرم این مسولیت سنگین و خطیر رو انجام بدم و ببرم خونمون
به نظر من قبل از اینکه ببری خونه زنگ بزن و بهش جریانو بگو و بپرس حالا چیکار کنم(هندونه بده زیر بغلاش)

بیا ببر نوش جونت
تصمیم گرفتم بدهمش برای زیارت عاشورا
ثوابش هم مال مامانی ام ....
از دردسرش بهتره

نسرین دوشنبه 20 مرداد 1393 ساعت 13:39 http://2ehsasenab.blogfa.com

نبرش خونه گلم بهتره

نبردمش فعلا تو کشوی میزم است
خیالم راحت تره اینطوری...
بعضی وقتها منطق مردا می ره رو اسکرین سیور ....

نیلو پنج‌شنبه 23 مرداد 1393 ساعت 11:10

به دلیل اینکه نیلوی فداکارم بفرستش برای من نه همسر حساس میشه نه همکار ناراحت

ها بد فکری نیس ولی دیر گفتی دادمش به ابدارچی کفتم برای زیارت عاشورا دمش کنه....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد