روزهایی که می روند...
روزهایی که می روند...

روزهایی که می روند...

خاطرات من

یه پست اورژانسی

اقا این همسر ما عادت نداره روز تولدمون مثلا سورپرایز بازی و از این جلافتا به خرج بده .

اصولا اگر زمین و زمان یادش بندازن مثلا امروز تولدونه منه اونوقت با کمال سنگدلی منو می بره برای خرید به سلیقه خودم

حالا پیشنهاد بدین چی بخلم برای خودم واسه تفلدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستم

پلــــــــــــــــــــــــــــــــــیز کمک

یه چیزی بگین حالشو ببرم دیگه .....

نظرات 6 + ارسال نظر
باران پاییزی یکشنبه 26 مرداد 1393 ساعت 10:37 http://baranpaiezi.blogsky.com

چی لازم داری خاهر؟؟؟؟؟؟؟
چی از مدتها تو ویترین مغازه ها قلقلکت می داد؟؟؟؟؟
یکم فکر کن دیگه

نمی دونم
بعد پارسال برام گوشی خرید
امسال برم مانتو و شلوارو کیف و کفش بخرم خوبه ؟؟؟؟

نیلو یکشنبه 26 مرداد 1393 ساعت 11:18

تولدت مبارک رهای شاد
نامردی نکن و یه سرویس طلای خیلی گرون بخر ولی مسوولیت طلاقت با خودته ها به من چه

من زیاد اهل طلا نیستم یک جفت گوشواره به گوشمه و 5 تا النگو و حلقه و یه انگشتر دیگه بسمه
تازه سرویس طلای عروسی ام هم هست اونوقت از اون مدلاس که از مد نمی ره
نوچ طلا نمی دوستم ....

دانیال یکشنبه 26 مرداد 1393 ساعت 13:47 http://d.blogsky.com

مرا که هیچ چیز به اندازه کتاب خوشحال نمیکند !

راستی تولدتون مبارک

اره کتاب هم می دوستم ... شاید کتاب خریدم
مرسی

سعیده یکشنبه 26 مرداد 1393 ساعت 18:21

تولدت مبارک

مرسی

سپیده یکشنبه 26 مرداد 1393 ساعت 18:50

یه مسافرت توپ و اگر میتونین تنهایی بگو ببرتت عزیزم.
من خودم الان اگه تولدم بود دوس داشتم واسم:هارد اکسترنال
۴ گیگ.عوض کردن لپ تاپ(از سونی به اپل).انگشتر طلا.مشافرت به مالزی.خرید گوشی اپل.
شاید شما هم یکی از موارد بالا رو لازم داشته باشی عزیزم
تولدت هم پیشاپیش مبارک
میبوسمت رها جان

پارسال روز تولدم گوشی خرید امسال بگم ارتقاش بده نه ؟؟؟
سفرتنهایی خوبه ولی این دوتا ورودجک رو چکارشون کنم؟

ماهی سیاه کوچولو یکشنبه 26 مرداد 1393 ساعت 21:02 http://1nicegirl8.blogsky.com

سانتافه مشکی

اووووووووووووووووووووف

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد